Przejdź do głównej zawartości

Szybkie ciasteczka na siarczyste mrozy!! :)

Bardzo szybkie i pyszne ciasteczka owsiane dla każdego łasucha!

Składniki:
2szklanki płatków owsianych
2 szklanki mąki
2 jajka
Garść rodzynek, żurawiny
Cynamon
Szczypta pokruszonej łaski wanilii
3/4 szklanki cukru
Pół kostki rozgrzanej margaryny :) / można wsypać dla dodania pulchnosci pół łyżeczki proszku do pieczenia , lecz bez tego też się uda :)

 Wszystkie składniki mieszamy w miseczce aż ładnie nam się połączą :) nakładamy łyżka na blaszkę uprzednio wyłożoną papierem =)
Pieczemy 15 min w temperaturze 180 :)

Smacznego!!!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ravioli ze szpinakiem i serkiem capri

K uchnia włoska, moim zdaniem należy do najlepszych.  Jest smaczna i kolorowa.  Dzisiejsza propozycja jest wyjątkowa nie tylko pod względem wyglądu,  ale przede wszystkim pod względem smakowym.  Spróbujcie sami!   Składniki: 1/2 kg mąki pszennej 100 ml oliwy szczypta soli 200 ml ciepłej wody szpinak mrożony rozdrobniony 400 g serek capri typu włoskiego  220 g kiełbasa z kija 300 g cebula 100 g czosnek 5 ząbków sól morska, pieprz ziołowy, Przygotowanie: Przygotowujemy ciasto na tradycyjne pierogi polskie: mąkę przesiewamy, dodajemy olej, sól, wodę. Zagniatamy do uzyskania ciasta. Odkładamy ciasto na 15 min, tak aby odpoczęło. W miedzy czasie na patelni podsmażamy cebulę i czosnek pokrojone w drobną kostkę. Dodajemy szpinak (rozmrożony). Dusimy do odparowania wody. Pod koniec dodajemy serek capri, który uprzednio kroimy również w kostkę. Gdy farsz zostanie zrobiony zabieramy się do krojenia ciasta. Wykrawamy prostokątny o wymiarach 2,5 cm x 5 cm Następnie po wykrojen

Świąteczne babeczki

Ś więta już pukają do drzwi, pora abyśmy zabierali się za wypieki. Dzisiaj prezentuje babeczki nadziewane masą czekoladową, migdałami i rodzynkami. Każdego chwyta za podniebienie!  Składniki: Ciasto: 30 dag mąki pszennej 15 dag margaryny lub masła  2 żóltka 10 dag cukru pudru 1 opakowanie cukru waniliowego 2 łyżki śmietany Masa czekoladowa:  pół szklanki wody 150 g margaryny 1 szklanka cukru 3 łyżki kakao  100 g mleka w proszku granulowanego  Przygotowanie : Ciasto:  Mąkę przesiałam, dodałam margarynę.  Całość pociachałam nożem.  Dodałam żółtka, cukier, cukier waniliowy, śmietanę.  Całość połączyłam w jedną całość.  Odkroiłam część ciasta, a resztę wsadziłam do lodówki.  Z ciasta wykrawałam około 0,5 cm krążki o średnicy  około 5 cm (zależy od foremek na babeczki)  Po przygotowaniu jednej porcji (około 14 sztuk)  piekłam je 15 min w temp 180 stopni W międzyczasie przygotowałam masę czekoladową: Zagotowałam wodę, dodałam

ciasteczka owsiane

Szykujesz się na imprezę, ale nie masz pomysłu na ciastka, które polubi każdy ?  Wypróbuj ciasteczka owsiane!  Składniki: 500 g mąki pszennej  125 g margaryny  20 g cukru  150 g śmietany  50 g płatków owsianych  do wypełnienia można użyć marmolady bądź czekolady mlecznej  Przygotowanie:  Mąkę i margarynę łączę, dodaje płatki. Siekam. Następnie dodaje cukier i śmietanę.  Tak powstałe ciasto wkładam na godzinę do lodówki. Po tym czasie wykrawam różne kształty, nadziewam marmoladą lub kostkami czekolady. Piekę 15 min w temp 180 stopni.  Chcesz zobaczyć, jak ja przygotowałam te ciasteczka? wejdź w link   i przekonaj się sam! :)  Smacznego! :)  Ruda :D